עסק צריך להרוויח כסף. נקודה.

השקעתם בציוד, שמתם סחורה על המדפים, פרסמתם מודעות גדולות בעיתונים ובכל זאת, העסק לא ממש מזנק. הלקוחות לא מגיעים. יש לכם פוטנציאל טוב, כך כולם אומרים לכם, אבל בכל זאת משהו חוסם אותו.

אז מה הפתרון? עוד פרסום? אולי יחסי ציבור?

ואולי יש גם דרך אחרת? משהו שונה, לא שגרתי, אפילו מוזר קצת, אבל אתם יודעים מה אומרים – "אם תמשיכו לעשות את מה שעשיתם עד כה, תגיעו בדיוק למקום בו אתם נמצאים".

הדרך שאני מציעה נקראת פנג שואי ואתם יכולים להיעזר בה לקידום העסק שלכם.

לקידום העסק שלכם בעזרת פנג שואי, צרו איתי קשר

פנג שואי עוסק בניתוח המבנה ובהשפעתו על האנשים שבו. ניתן לומר שפנג שואי יודע לזהות ולצפות מראש כיצד יושפעו האנשים בכל חלק במבנה. ואם ניתן לצפות מראש, אז כמובן שניתן גם לכוון את האנשים לפי רצוננו.

בואו ניקח דוגמא – נניח שמדובר בחנות בגדים. מה אנו רוצים שהלקוח יעשה?

יסתכל בחלון הראווה > יכנס לתוך החנות > יעבור על הסחורה שעל המדפים > ימדוד בגדים > יסתכל במראה > יבצע רכישה (רצוי גדולה 🙂 ).

איך נעזור לתהליך הזה לקרות בעזרת פנג שואי?

1. נדאג שחלון הראווה יהיה מרשים והרמוני. במילים אחרות – יצור רושם טוב ומעניין. גם צבעים מתאימים חשובים ליצירת ההרגשה של הלקוח ובחירתו להיכנס לחנות.

2. נמקם את הדלת בצד שמעודד את הלקוח להיכנס פנימה. תאמינו או לא, אבל יש חנויות שהלקוחות לא נכנסים אליהן, ללא כל סיבה נראית לעין. החנות יפה, מזמינה ואפילו זולה, אבל מבט אחד של הלקוח גורם לו לא לרצות להיכנס לחנות. פנג שואי יודע לאתר את מיקום הדלת האופטימאלי, שיגרום ללקוח לרצות להיכנס.

3. אסור שמסלול ההליכה בחנות יהיה אקראי. חוסר סדר, משמעו שהלקוח לא ראה הכל ולכן, יקנה פחות! גם תכנון המסלול חייב להיות קפדני. פנג שואי יכול לדאוג להעביר את הלקוח במסלול הרמוני ונעים. הלקוח ירגיש שהוא עובר בטבעיות מאזור לאזור ולא יהיה חסר סבלנות או עצבני. עצה קטנה שאני יכולה לתת כאן – מקמו את הסחורה היקרה יותר בחלק הקרוב לכניסה ואת הסחורה הזולה יותר בחלק האחורי. כך תבטיחו שהלקוח יכנס עד החלק האחורי של החנות ויראה את כל המוצרים.

4. נדאג שאזור המדידה ייתן ללקוח תחושה של יופי. אם אני מודדת שמלה, אני רוצה לחשוב שאני הכי יפה בעולם, כי אם אני ארגיש שמנה, זה לא ממש יתרום למכירות של החנות. ניתן לאתר את האזור שמעודד תחושת יופי בחנות ולהשפיע על התחושה של הלקוח, בעזרת פנג שואי.

5. נמקם את הקופה באזור טבעי ולא מאיים, כחלק המשכי למסלול ההליכה של הלקוח בחנות. ישנן הרבה חנויות שממקמות את הקופה בכניסה. זו שגיאה גסה, שעולה בהרבה לקוחות! הקופה חייבת להיות בעומק החנות, כך שהלקוח לא ירגיש מאוים ע"י המוכר, עם כניסתו. כשהקופה נמצאת בעומק החנות, אני יכולה לגשת אליה עם ידיים עמוסות, לאחר שעברתי את מסלול ההליכה שתוכנן עבורי. גם כאן, פנג שואי יכול למקם את הקופה במקום המדויק שמעודד הכנסה כספית, אך לא רק.

הדוגמא הזאת עוסקת אומנם בתכנון של חנות, אבל גם במשרדים דרוש תכנון חכם ופנג שואי יכול לתרום את זווית הראיה שלו – היכן למקם את המנכ"ל, כדי שיוכל לקבל החלטות טובות. היכן למקם את אנשי המכירות כדי שימכרו יותר. היכן למקם את צוות הפיתוח כך שיוכלו להתרכז טוב יותר וכד'.

עסקים שתכננו את מקום מושבם בעזרת פנג שואי, מדווחים לא רק על עלייה בהכנסות, אלא גם על מערכות יחסים טובות יותר בין צוות העובדים, הספק גבוה יותר ושביעות רצון גדולה יותר של העובדים.

פנג שואי נוגע בכל שלבי התכנון – החל מהעמדה של המחלקות השונות במרחב, דרך יצירת "מסלול זרימה" נכון בין חלקי המשרד/חנות ועד לבחירת הצבעים המתאימים לכל אזור, לצורך הגברת הפוטנציאל העסקי.

בשורה התחתונה – פנג שואי הוא כלי עזר מעולה לתכנון סביבת העבודה ולהבאת רווח לעסק.

לחצו כאן להזמנת בדיקה ושיפור הפנג שואי של העסק שלכם

מודעות פרסומת
פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized, עם התגים , , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s